KAYIT
Factoryprice.eu toptancısı ile bir hesap kaydetme yükümlülüğü nedir?
Satış sözleşmesi nedeniyle kayıt gereklidir. Toptan mağazaya kaydolmak çok basittir ve birkaç dakika sürer. Sadece adınızı, şirket adınızı ve TIN, gelecekteki siparişlerinizi ve teslimatları işlemek için adres bilgilerinizi ve oturum açma işleminiz olarak hizmet edecek bir e-posta adresinizi girin. Kayıt herhangi bir ücret içermez, olmuştur ve her zaman ücretsiz olacaktır.
Bir işim yok. Özel bir kişinin hesabını kaydedebilir miyim?
Sadece aktif operatörlerle işbirliği yapıyoruz, bu nedenle TIN numarası (işletme veya şirket), UTR numarası (İngiltere serbest meslek) veya ülkeniz için geçerli olan diğer vergi kimlik numarası ile bir müşteri hesabı kaydetmeniz gerekir. Ayrıntılı bilgileri buradan bulabilirsiniz: Bir TIN veya diğer vergi tanımlayıcısı nereden alınır. Hesabınızı kaydettikten sonra, İdari Bölümümüz girilen verileri doğrulayacak ve toptan müşterinin durumunu doğrulayan otomatik bir mesaj gönderecektir.
Kayıtlı toptan müşteri hesabı silinebilir mi?
Tabii ki, istediğiniz zaman toptancımızda bir hesap bulundurmaktan vazgeçebilirsiniz. Hesabınızı silmeye karar verirseniz, lütfen Müşteri Hizmetleri Hizmetimizle iletişime geçin. Verilerinizi kalıcı olarak silmenize yardımcı oluruz.
PROFİLDEKİ VERİLERİ GÜNCELLE
Şifremi unuttuğumda ne yapmalıyım?
Ne kadar çok veri kullanmamız gerektiğinin, birini unutmanın o kadar kolay olduğunu biliyoruz. Toptancı web sitesine erişmek için şifrenizi unutursanız, “Giriş bilginizi veya şifrenizi hatırlayamıyorum” bağlantısını tıklamanız ve hesabınızın oluşturulduğu e-posta adresini girmeniz yeterlidir. Belirtilen postaya bir şifre vermek zorunda kalmadan siteye giriş yapmayı öneren bir mesaj gönderilecektir. İsterseniz, e-postadaki “yeni şifre belirle” bağlantısına tıklayarak yeni bir şifre de ayarlayabilirsiniz.
Hesap parolamı nasıl değiştirebilirim?
Hesap erişim bilgilerinizi Factoryprice.eu adresinden istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Sadece “Profiliniz” sekmesindeki “Verileri Düzenle” bölümüne gidin. Bölümün alt kısmında, “şifrenizi değiştir” seçeneğini seçin. Artık hesabınıza erişmek için yeni bir şifre belirleyebilirsiniz. Oturum açma bilgilerinizi sitedeki kimseye göndermediğinizden emin olun.
Gönderi siparişleri için TIN veya adres bilgilerini nasıl değiştirebilirim?
Ne yazık ki, farklı ülkeler için farklı vergi yükümlülüğü ve yerleşim yerleri nedeniyle bu değişiklikler kendi başınıza yapılamaz. Bu bilgileri güncellemenize yardımcı olmaktan mutluluk duyarız — Müşteri Hizmetleri Ofisimizle iletişime geçin ve destek ekibimiz profilinizde ihtiyacınız olan verileri kesinlikle düzeltecektir.
E-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?
Bildirimlerimizi almak ve web sitesine giriş yapmak için e-posta adresini istediğiniz zaman “Profiliniz” sekmesindeki “Verileri Düzenle” bölümünden değiştirebilirsiniz. “E-posta adresi” alanına sizin tarafınıza desteklenen yeni bir tane girmeniz yeterlidir. Siparişlerinizin yerine getirilmesiyle ilgili tüm yazışmaların ve tüm haber bültenlerinin bu adrese yönlendirileceğini lütfen unutmayın.
Kişisel bilgilerim güvende mi?
Kişisel verilerin korunması ve medyada yayılmasının yasaklanmasına ilişkin yürürlükteki yasalar tarafından yönlendirilen verilerinizin gizliliğine büyük önem veriyoruz. Bunları sadece satış işlemlerini yürütmek amacıyla işleriz. Gizlilik Politikamızda bilgi güvenliğini kapsamlı bir şekilde tartışıyoruz.
TOPTAN ÜRÜNLER VE TEKLİFLER
Factoryprice.eu wholesale hangi ürünleri sunuyor?
Teklifimiz sürekli değişiyor ve aralık spektrumu çok geniş. Sizi ve müşterilerinizi tamamen değiştirecek zengin bir moda teklifi bulacaksınız ve gardırop her zaman mevcut moda trendlerine uyacaktır. Günlük ve dış giyim, ayakkabı, iç çamaşırı ve günlük aksesuarlara ek olarak, özel olarak seçilmiş bir HOME teklifi hazırladık.
Ürünler standart boyuta uygun mu?
Bazı ürünlerde boyut standart boyuttan biraz sapmış olabilir. Bunun nedeni, farklı üreticilerden giyim ithal etmektir. Olası boyut tutarsızlıkları (abartma veya yetersiz ifade) açıklamada verilmiştir. Teklifimizden bir ürün seçerek web sitesinde verilen genel beden tablosunu önerebilirsiniz. Beden ile ilgili endişeleriniz varsa, lütfen Müşteri Hizmetleri Ofisimizle iletişime geçin. Ürün kodunu ve belirli boyutlarla ilgili bir soru içeren bir e-posta mesajı göndermeniz yeterli.
Toptan satış web sitesinde görünen fiyatlara KDV dahil mi?
Ürün sayfalarında listelediğimiz fiyatlar net fiyatlardır. Avrupa’nın dört bir yanından toptan satış müşterileri ile işbirliği yapıyoruz, bazıları AB KDV mükellefleri olan Topluluk içi mal tedarikinin bir parçası olarak. Bu nedenle, tahsil edilen KDV’in%23’ü web sitesinde yer alan fiyatlara eklenmelidir.
TOPTANCILARIN TÜM FONKSİYONLARINA ERİŞİM
Toptan satış teklifinden ürün teklifini ve fiyat aralığını öğrenebilir miyim?
Fiyatlar ve envanter durumu yalnızca toptan satış web sitesine giriş yaptığınızda görülebilir. Bu nedenle toptan müşterinin hesabını kaydettirmek gerekiyor.
Tekliften fotoğraflara ve ürün açıklamalarına nasıl erişebilirim?
Toptancı web sitesine giriş yaptıktan sonra tüm özelliklerini ücretsiz olarak kullanabilirsiniz. Toptan satış teklifimizi çevrimiçi mağazanıza kolayca aktarabilir veya tek fotoğraf ve açıklamaları tamamen ücretsiz olarak kullanabilirsiniz. Ayrıntılı bilgileri buradan bulabilirsiniz: Fotoğraflara ve açıklamalara erişim Kullanışlı Toptan Satış Entegrasyonu
SİPARİŞ VERME VE DÜZENLEME
Nasıl sipariş verebilirim?
Satın alma süreci çok sezgiseldir. İlgilendiğiniz ürünleri seçmeniz ve alışveriş sepetinize eklemeniz yeterlidir. Daha fazla ürün toplamak istiyorsanız, sayfanın ortasında görünecek olan “Alışverişe Devam Et” düğmesine tıklayın. Tüm malları tamamladıktan sonra, sayfanın sağ üst köşesindeki simgesine tıklayarak alışveriş sepetinize gidin. Bir indirim kuponunuz varsa, bu aşamada bir dize yazarak ve “Onayla” düğmesiyle kullanımı kabul ederek kullanabilirsiniz. Sayfanın altındaki ve aşağıdaki alt sayfalardaki düğmeye tıklayarak devam edin, teslimat formunu ve tercih ettiğiniz ödeme yöntemini doldurun. Ayrıca belirtilen adres verilerinin güncel olup olmadığını kontrol edin — tam olarak bu formda teslimat gerçekleştirecek nakliye şirketine iletilecektir.
Alışveriş için indirim kuponu nereden alabilirim?
E-posta mesajlarındaki satın alımlarda indirimler gönderiyoruz, siparişinizle birlikte pakette de bir kupon alabilirsiniz. Sosyal medya profillerimizde promosyonlarla ilgili bilgileri güncel olarak yayınlıyoruz. Instagram ve Facebook’ta bizi takip edin ve tüm indirimlerle güncel tutun! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .wholesale
İndirim kodu nasıl kullanılır?
Sipariş verirken kupon veya indirim kodu kullanabilirsiniz. İndirim kodu kutusu daha sonra sayfanın üst kısmında görünür. Sadece kodu girin ve “Onayla” düğmesine basın. Ardından siparişin değeri buna göre azaltılacaktır. Tek bir sırayla yalnızca bir kodun kullanılabileceğini unutmayın.
Siparişimin durumunu nasıl kontrol edebilirim?
Siparişinizi doğru bir şekilde verdikten sonra, satın alma işleminizin bir e-posta onayı alacaksınız. Statü değiştirirken her seferinde, uygulamanın bir sonraki aşaması hakkında sizi bilgilendireceğiz. Buna ek olarak, işlemin mevcut durumunu “Hesabım” sekmesinin “Siparişler ve Mevcut Fonlar” bölümünde görüntüleyebilirsiniz.
Birkaç siparişi daha büyük bir arada birleştirebilir miyim?
Emirleri birleştirmek, yürütmenin erken bir aşamasında mümkündür. Siparişlerde “servis verilmeyen” veya “para yatırma bekliyor” durumu varsa, Müşteri Hizmetleri Ofisimizle iletişime geçmeniz ve aramanın sipariş numaralarını belirtmeniz yeterlidir. Dinamik tedarik süreci nedeniyle, siparişleri bağlama olasılığının kaybolmayacağından emin olmak için bir telefon görüşmesi öneriyoruz. Siparişleri başarıyla birleştirdiyseniz, nakliye ücreti yalnızca bir kez tahsil edilir.
Teslimat adresi nasıl değiştirilir?
Bir toptan müşteri hesabı kaydederken adres bilgilerinizi girersiniz. Belirli bir siparişin başka bir adrese gönderilmesini istiyorsanız, lütfen Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin. Sadece sipariş numarasını girmeniz gerekiyor ve ihtiyacınız olan düzeltmeleri yapacağız. Teknik nedenlerden ötürü, adres verilerinin değiştirilmesi sadece “servis edilmemiş” veya “para yatırma bekleme” durumu ile mümkündür.
İcra sırasında siparişteki teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Evet, bizimle iletişime geçmeniz ve adres bilgilerini ve sipariş numarasını bize vermeniz yeterlidir. Siparişiniz zaten nakliye numarasını almışsa, doğrudan taşıyıcı ile iletişime geçeceğiz ve onlarla birlikte siparişinizi uygun adrese yönlendirmeye çalışacağız.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Tabii ki. Müşteri Hizmetleri Ofisimizle iletişime geçmeniz ve devre dışı bırakmak istediğiniz sipariş numarasını belirtmeniz yeterlidir ve danışmanlarımız ihtiyacınız olan değişiklikleri yapacaktır. Sipariş zaten ödenmişse, yapılan maliyetlerin geri ödenmesini emrederiz, böylece para bir sonraki satın alımlar için hazır olur. Siparişte “servis edilmemiş” veya “para yatırma bekleniyor” durumu varsa siparişin veya ürünlerin bir kısmını iptal edebileceğinizi lütfen unutmayın.
Siparişimi yürütme sırasında nasıl iptal edebilirim?
Siparişin icrası sırasında iptali teknik nedenlerden dolayı mümkün değildir. Siparişiniz zaten yerine getirilmişse ancak satın alma işleminden vazgeçmek istiyorsanız, lütfen Müşteri Hizmetleri Ofisimizle iletişime geçin. Birlikte en iyi çözümü belirleyeceğiz ve sonraki adımları size bildireceğiz.
Ertelenmiş ödeme tarihi (tüccar kredisi) olan bir fatura mı düzenliyorsunuz?
Ne yazık ki, bu tür faturalar vermiyoruz. Ödeme için bir proforma fatura hazırlayabiliriz. Transfer için zaman sınırı 3 iş günüdür ve ödeme tarihi hesabımıza para gönderme günü olarak kabul edilir. Belgeyi tamamlanmış siparişlerle sekmeden veya Müşteri Hizmetleri Ofisine başvurarak indirebilirsiniz.
Sipariş için fatura ne zaman alırım?
Sipariş edilen ürünlerle birlikte, pakette alınan ürünlerin listesini içeren bir açık hava serbest bırakma belgesi (WZ) alacaksınız. Finans Departmanımız teslimatın son tarihinden itibaren 7 iş günü içinde kayıt sırasında belirtilen e-posta adresine elektronik fatura gönderecektir.
ÖDEME
Mevcut ödeme yöntemleri nelerdir?
Satın alımlarınızın kolaylığı açısından, sipariş için geleneksel transfer, PayU üzerinden elektronik transfer ve teslimatta ödeme ile ödeme sağlıyoruz. Satın alınan ürünler için posta transferi yapmak mümkün değildir. Ön ödeme (transfer veya PayU) ile siparişi ödemek için tam 3 gününüz olduğunu lütfen unutmayın. Bu tarihten sonra, sipariş sistemimiz tarafından otomatik olarak iptal edilecek ve bunu yerine getirmeyeceğiz.
Sipariş için yatırılan hesap numarası nedir?
Siparişi verdikten sonra satın alınan ürünlerin aktarımı için verileri e-posta ile alacaksınız. Herhangi bir nedenle mesajı görmezden gelirseniz veya silerseniz, siparişi ödeme ihtiyacı hakkında ek bir hatırlatma göndereceğiz. Size kolaylık sağlamak için, siparişinizin ödeme ayrıntılarını sağlıyoruz:
Toptan Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
21 Przyszłości Caddesi, 05-552 Łazy (Varşova yakınında)
TR 12,1090 1056 0000 0001,3426,4125 (SANTANDER)
SWIFT kodu (BIC): WBKPPLPP
Sipariş için döviz cinsinden ödeme yapabilir miyim (örn. EURO)?
Mümkün olduğunca — sipariş verirken, para birimini toptan web sitesinde seçebilirsiniz (sayfanın üst kısmında, alışveriş sepetinin yanında doğru kutuyu bulabilirsiniz) ve Müşteri Hizmetleri Ofisimizle de iletişime geçebilirsiniz. Siparişin değerini hesaplayacağız ve ödeme yürütme için ayrıntılı ayrıntılar göndereceğiz. Size kolaylık sağlamak için EURO cinsinden mevduat banka hesap numarası aşağıda verilmiştir:
Toptan Factoryprice | MUS Sławomir Pazio
21 Przyszłości Caddesi, 05-552 Łazy (Varşova yakınında)
TR 76,1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
SWIFT kodu (BIC): WBKPPLPP
Teslimatta kartla ödeme yapmak mümkün mü?
Kural olarak, alırken, düşülen bir miktar nakit ile ödeme yapabilirsiniz. Kurye geri kalanını geçirmek için küçük olmakla yükümlü değildir. Çoğu nakliye şirketinin dinamik büyümesi nedeniyle, tedarikçiler giderek daha fazla mobil ödeme kartı terminaline sahipler. Teslimat zamanı ve ödeme seçenekleri ile ilgili detaylı bilgiler lojistik ortaklarımız tarafından ayrı e-posta mesajları ve SMS yoluyla gönderilir.
Siparişte seçilen ödeme yöntemini değiştirebilir misiniz?
Ödeme yönteminin değiştirilmesi sadece siparişin tamamlanmasının ilk aşamasında mümkündür, örn. “servis edilmemiş” veya “ödeme bekliyor” durumuna sahip olduğu zamanda. Müşteri Hizmetleri Ofisimizle iletişime geçmeniz ve ödeme şeklini değiştirmek istediğiniz sipariş numarasını belirtmeniz yeterlidir. Teslimat sırasında ödeme yapılan siparişlerin otomatik olarak yerine getirildiğini ve ön ödeme için ödeme formunu değiştirme konusunda teknik imkânımız olmadığını lütfen unutmayın. Bu durumda, siparişi alırken tedarikçinin sevkiyatını ödemek gerekecektir
SON TARİHLER VE TESLİMATLAR
Siparişi tamamlamak ne kadar sürer?
Siparişleri düzenli olarak kullanalım, böylece sevkiyat siparişin doğru ödeme anından itibaren en geç 24 saat içinde gerçekleşir. Teslimatta ödeme yapılan siparişler otomatik olarak yerine getirilmesine aktarılır. Nakliye Departmanımız hafta boyunca çalışır, ancak cuma günü saat 1’den sonra verilen siparişler olabilir. Kurye Pazartesi gününe kadar almayacaktır.
Sipariş ertesi gün için teslim edilebilir mi?
Ne yazık ki hayır, buna rağmen bunun olmasını çok isteriz. 24 h içinde uygulama, siparişi doğru gönderme ve ödeme anından itibaren en fazla 2 iş günü içinde nakliye anlamına gelir. Parselin kuryeye teslim edilmesinden gerçek teslimata ek olarak 1 ila 3 iş günü geçebilir. Ancak, lojistik ortaklarımızın müşterilerimizin siparişleriyle gönderileri mümkün olan en kısa sürede teslim etmek için ellerinden geleni yaptıklarını biliyoruz.
Siparişi şahsen alabilir miyim?
Maalesef kişisel koleksiyon mümkün değildir — tüm ürünleri nakliye şirketleri aracılığıyla gönderiyoruz. Nakliye maliyetlerini minimuma indirmeyi başardık, böylece teslimat için ödeme neredeyse hiç hissedilmemiştir.
Dropshipping modelinde sipariş gönderiyor musunuz?
Şu an için gönderileri doğrudan hedef müşteriye teslim etmiyoruz. Tüm siparişleri doğrudan kayıt sırasında belirtilen deponuzdaki teslimat adresine göndeririz. Daha fazla dağıtım kendi başınıza gerçekleştirmeniz gerekir. Hizmetlerimizi sürekli geliştirirken, dropshipping modelinde işbirliğini uygulamaya çalışıyoruz. Müşteri Panelinde Kullanılabilir burada mevcut seçenekleri kontrol edebilirsiniz. Böyle bir çözümü uygulamayı başarır başarmaz, panelinizde kesinlikle ek bir seçenek olacaktır.
Gönderi ile ilgili maliyetler nelerdir?
Siparişin toplam teslimat maliyeti seçilen ödeme yöntemine ve tercih edilen taşıyıcıya bağlıdır. Teklifimizi mümkün olduğunca rekabetçi hale getirmeye çalışıyoruz, bu yüzden nakliye maliyetlerini minimuma indirdik. Bu, teslimat için ödemeyi sizin için neredeyse hiç hissetmeden yapacaktır. Gönderilerin mevcut fiyat listesi ayrıntılı olarak açıklanmıştır teslimatlar ile yer imi.
Sipariş Polonya dışına gönderilebilir mi?
Tabii ki, tüm Avrupa Birliği Üye Devletleri genelinde Birleşik Krallık ve Ukrayna’ya emir veriyoruz. Bununla birlikte, siparişin minimum değerinin ve artan ulaşım maliyetinin geçerli olduğunu unutmayın. Bu konuyla ilgili ayrıntılı bilgi teslimatlar ile yer imi.
DEĞİŞİMLER VE İADELER
İadelerle ilgili bilgileri bu sayfada ayrıntılı olarak bulabilirsiniz: Para İade ve Değişim Kuralları
GARANTİ VE ŞİKAYETLER
Mallar garanti ve garantiye tabi midir?
Medeni Kanun da dahil olmak üzere mevcut hukuk hükümlerine dayanarak geliştirilen Toptan Satış Yönetmeliklerine dayanarak, garanti açısından yükümlülüğü dışlıyoruz. Ayrıca satılan mallar için garanti vermiyoruz. Bir toptancı olarak, müşterileriniz olan tüketicilerin şikayetlerini kabul etmiyoruz – satın aldıktan sonra bulunan herhangi bir kusur için tek başına satıcı olarak siz sorumlusunuz.
Teslimattan sonra kusur bulursam şikayette bulunabilir miyim?
Bu web sitesinde açıklanan kurallara uygun olarak sözleşme iadelerini kabul ediyoruz: Para İade ve Değişim Kuralları.
MAĞAZA İLE İLETİŞİM
Toptan satış hizmeti ile nasıl iletişime geçebilirim?
Müşterilerimiz için Müşteri Hizmetleri Ofisi ile uygun bir iletişim formu sunuyoruz. Danışmanlarımız pazartesiden cumaya saat 8’den 4’e kadar mevcuttur. hurt@factoryprice.eu veya numarayı arayın 601.547,740. Aramanın maliyeti operatörünüzün fiyatıyla tutarlıdır.
Satın almadan önce malları görmek için toptancıya gelmek mümkün mü?
Ne yazık ki, böyle bir olasılık yok. Online toptancıyız ve nakliye modelinde satış yapıyoruz. Ürünlerle ilgili endişeleriniz veya ek sorularınız varsa Müşteri Hizmetleri Departmanımızla iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca teslimattan sonra ürünleri kontrol etme ve sözleşme iadenizin bir parçası olarak beklentilerinizi karşılamayan şeyleri geri gönderme olanağına sahipsiniz. Bu gibi durumlarda davranış kuralları bu sayfada ayrıntılı olarak açıklanmıştır: Para İade ve Değişim Kuralları.